A Prágai Brit Iskola (The Prague British School) alapvetően a brit oktatási rendszer alapján építi fel a tanrendet. Itt a tanítási év harmadokra és nem félévekre tagozódik. Veronika a napokban kapta meg az első időszakra szóló jelentését.
A jelentés egy több mint négy oldalan részletesen leírt követelmény listával kezdődik. Ez a lista azokat a készségeket sorolja, amelyeket a második év végére kell biztonságosan elsajátítania a gyerekeknek. Mivel addig még 5 harmad van hátra, ennek most még sok jelentősége nincsen. Ami most még érdekesebb, az a tanító általános megjegyzései Veronika viselkedéséről.
Személyes és szociális fejlődés
Veronika ragyogóan kezdte az első évet! Nagyon fogékony és gyengéd gyermek, akit bátorítással és dícsérettel nagyon lehet támogatni fejlődésre. Veronika nagyon szeret rajzolni és olvasni a barátaival. Néha Veronika érzelmes lesz, amikor pánikol. Most tanulja, hogyan maradjon nyugodt és gondolkodjon logikusan, hogy megoldja a problémát. Veronika nagyon készséges segíteni és csodálatos tagja az osztálynak.
Hozzáállás és szorgalom a tanuláshoz
Veronika mindig e legjobbat próbálja nyújtani! Magabiztosan számol és rendezi a számokat húszig. Jelenleg még a hetest fordítva irja le, de jól megérti az értékek nagyságát.Nagyon sokat fejlődött a betűk kiejtésében és a két-három betűs szavakat jól kiejti. Habozik az ismeretlen szavak kiejtésénél, de támogatni és bíztatni kell a próbálkozásaiban.
Utolsó kommentek